Friday 29 June 2012

jadual padat

Minggu ni busy sikit sebab nak buat persiapan belajar nak beli itu ini sampai tak sempat sentuh lappy pun. excited sehh nak study benda yang aku minat. Tapi yang tak sedap didengar orang cakap course tu untuk budak hot je. haihh singkat pemikiran betul. Aku sebenarnya respect seorang kawan aku namanya Dzulhelmi. Dia seorang penuntut UITM jurusan masscomm, tapi dia tak pun nak terikut sangat dengan gaya hidup maybe senang cakap trend budak2 zaman sekarang la. Dia simple and very nice. Kalau dengan dia rasa otak berkembang sikit la haha. Bukan nak cakap kawan2 lain tak bagus. cuma yelah kan gaya hidup masing2 hak setiap individu siapa boleh ubah kan. Tapi aku rasa aku pilih bidang ni bukan sebab nak hot tapi nak belajar. Lepas habis semua dah kerja baru aku pikir pasal nak hot ni. haha

p/s dzulhelmi! royalti gua haha

No comments:

Post a Comment