Wednesday 25 July 2012

jatuh bangun selamanya Harimau malaya !


Ini lah suasana di bukit jalil semalam. Penuh dengan penyokong "celup" hahaha.
Rasanya lebih 15k yang hadir semalam. tidak pasti betul atau tak hanya angaran sendiri saja.

Lepas berbuka bersama classmate di Maluri, aku terus ke stesen lrt chan sow lin untuk ke Bukit jalil. Memang dah dijangka penyokong gunners paling ramai dalam tren dan aku dengan baju malaysia "away"

Then bertemu lah aku dengan 3 jejaka berkulit putih berbangsa Ireland dan Scotland yang baru menetap di Malaysia. Kami mula berbual dan dia berkata dia respect aku pakai baju Malaysia. Mungkin sebab aku seorang saja yang pakai baju Malaysia dalam tren, BANGGANYA ! HAHA

Sampai di Bukit jalil kami berpisah. Masa tu aku rasa hidup ni "lifeless" gila sebab tengok tanpa teman. Tapi takpa, cara Malaysia main buat aku tak bosan. Memang gempak sang harimau main, tak macam tahun lepas punya friendly.

Seperti biasa, lepas habis separuh masa pertama dengan keputusan yang amat membanggakan Malaysia 1-0 Arsenal, mata aku akan mencari bunga2 yang pakai jersey Malaysia. sungguh teruja sekali hati ni melihat :D

Bermula separuh masa kedua Arsenal bermula garang. Yela, dah dimalukan awal tadi haha. Tapi memang Bangsat jugak diorang boleh goal. Muka-muka celup pun bersorak riang lepas Arsenal score. Aku duduk diam tengok jela muka-muka bangsat bersorak sambil habis game.

Ini lah truly fans Harimau Malaya !



Keputusan akhir


P/S NANTIKAN MUKA "CELUP" SESI KEDUA BERSAMA MANSHIT ! HAHA

No comments:

Post a Comment