Monday 31 December 2012

Dum dum happy new year!

Aku, semua orang tahu yang tahun 2012 bakal berakhir.
Cuma angka saja yang berakhir, bukan kenangan
Kenangan, peristiwa dari setiap aku, semua orang lalui itu bakal di simpan dalam peti besi ingatan

Apa kenangan bagi 2012?
Adakah yang baik ataupun buruk?
Bagi aku yang baik itu adalah satu anugerah, yang buruk itu sebagai tanda yang aku perlu berubah ke lebih baik

Tahun 2012..
Bagi aku tahun yang mencabar! Tapi berjaya aku habiskan juga. yeayy *dancing*

Sambil menikmati nescafe 3in1 disini jugak la aku berdiri menunggu pecikan bunga api menandakan masuknya tahun baru beserta AZAM!!

Azam...
Satu perkara yang hanya indah dari khabar
Kebanyakkan dari kita ada azam tapi tidak bersungguh merealisasikan sesuatu yang dihajatkan. Bagi yang bekerja keras nak mencapai azam tahun 2012 ataupun tahun akan datang ni uolss memang cool...

Masih menunggu...
Menunggu midnight..

Secawan nescafe tak cukup. Gentle!
Mau lagi!!!

Aku rindu dia... Itu dia si badak tu! My favorite girl :)
Aku nak kau!
Sekarang!!
Tak boleh tunggu lagi
Tahun 2012 bukan tahun kita, mungkin tahun akan datang jugak
Sebab kita sedang belajar
Belajar untuk ke plot yang paling akhir iaitu kebahagiaan bersama

p/s Semoga selalu sihat, si penyakit jangan noty ok !

Perut lapar, cari makanan
Itu rutin!
Blurpp kenyang... Alhamdulillah

Music ku pasang, ku dengar supaya tak terlepas 1.1.2013
Aku mahu melangkah keluar dari tahun 2012 dan melangkah masuk ke tahun 2013 dengan cabaran yang baru
Azam baru!

Tapi malang aku hanya di rumah!
Melepet..
Dapat dengar dumm dumm dari arah kiri. Maybe sekitar theCurve.
Party sampai pagi..

Mungkin yang keluar enjoy tu jangan mabuk ya
Jangan enjoy sangat kalau kau tak tahu ajal kau sampai bila..
Stay safe..

Sesuatu dalam hatiku berkata,
Hari ini bagai untuk selamanya

Selamat tahun baru!






No comments:

Post a Comment