Thursday 13 June 2013

Jasad disini, jiwa disana

Syukur aku sampai jugak, dah lama aku tak menapak ke kota singa ni. Udara, cuaca disini serupa macam KL tak ada beza pun. 4jam perjalanan aku dari KL fuhh penat dia tuhan je tahu. Cadangnya esok pagi lepas breakfast aku ke USS and melawat kubur tokwan. Mohon dipermudahkan segala urusan.

Sebenarnya memang seronok bercuti ni. Tapi yang tak syok cinta hati yang kt KL tu.

Aku terpaksa..
Merelakan diri melepaskan jasad dan meninggalkan jiwa disana
Haihh dah la jauhnya beratus-ratus kilometer, confirm! aku terasa rindu.
Ini kali lah aku ulang, ulang dan ulang lagu tuhan jagakan dia #Eh.
Aku tidur dalam rindu, moga kau lena disana.

Ok la saudara saudari. Gua nak lelap, moga jumpa di mimpi kalian.

P/S selamat malam cinta hati

No comments:

Post a Comment